Известие

Collapse
No announcement yet.

Помагайте термостат за смяна или не ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Добре де, оптималната температура на работа не е ли около 90 градуса. Ако е така то всяко отклонение в температурата било то по висока или по ниска е в следствие на някаква неизправност в охладителната система.
    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
      Добре де, оптималната температура на работа не е ли около 90 градуса. Ако е така то всяко отклонение в температурата било то по висока или по ниска е в следствие на някаква неизправност в охладителната система.
      Винаги има отклонения, въпроса е колко са големи и как реагира уреда.
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
        аз го имам същия проблем.. Незнам ама мисля че миналата зима не беше така.. сега вдига 90 градуса и както си е на скорост спра ли да поддавам газ пада надолу Осезаемо бързо натисна ли газта започва да вдига пак.. и пак така.. 1.9 дизел 147
        На 147-ците уреда усреднява и по по принцип си седи на 90гр. ако всичко е наред така, че може би е за смяна, но най добре е преди това да се види на диагностика или да се премри с термометър за да си сигурен.

        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        Това за 80те градуса не е потвърдено никъде...по-скоро е само предположение
        И аз го потвърждавам.
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #19
          На мен стрелката напоследък не ми мърда изобщо и като карам 10+ км на околовръстното и ми светва понякога лампата с дюзата и рано сутрин парното не загрява изобщо от Бъкстон до Младост 4.
          Това означава ли,че съм за смяна на термостат ?
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

          Comment


          • #20
            Нарочно съм гледал с ФЕС температурите и съм следил работата на стрелката и на перката преди няколко месеца.
            Причината беше че се шашках като стрелката ми подминеше средата - имах чувството че ще прегрея.

            Какво се оказа - средата между 50 и 90 при мен се оказа около 75 градуса наистина, но от там нататък и малкото колебание в температурата мърда стрелката доста. По моя преценка- моя термостат отваря на 78-79 градуса, а това е почти по средата между 75 и 90 градуса по скалата.
            След това 90 градуса съответства на реална температура - 86-88 градуса, а малко след нея - на 92, след това мръдва още - и то съществено, а реално е 95-96 където включва първата степен на перката, изключва я на около 90-91, а стрелката се е върнала точно на 90 градуса.

            Има една своенравност при движението на стрелката в сравнение с реалното колебание на температурата.

            Ама какво да се направи, италианка

            ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:14 ----------

            Първоначално публикувано от kiko222 Покажи съобщение
            На мен стрелката напоследък не ми мърда изобщо и като карам 10+ км на околовръстното и ми светва понякога лампата с дюзата и рано сутрин парното не загрява изобщо от Бъкстон до Младост 4.
            Това означава ли,че съм за смяна на термостат ?
            Определено!

            Щом за 10+ км не ти мръдва стрелката... И парното ти духа студено...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              Това за 80те градуса не е потвърдено никъде...по-скоро е само предположение
              Гледахме го на диагностика. При стрелка на чертичката м/у 50 и 90, компютърът отчиташе 79-80 градуса. На средата отчете 90.
              С термометър не съм го мерил
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Благодаря много на всички отговорили колеги. Като се вгледох по-добре в стрелката се оказа че тя не достига средната чертичка, седи малко над нея. Ако наситина чертичката е 80 градуса ми се струва, че е нормално поведенито при това студено време.

                Comment


                • #23
                  Ехе друго си е със сменен термостат сега вече знам какво е да запалиш колата и да си на топло след малко
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

                  Comment


                  • #24
                    Аз пък моя съм го поръчал и още не е пристигнал... Днес направо умрех от студ....
                    Днес сутринта за 17 км участък(градско/ извънградско) колата повече от 60 градуса не ми вдигна... като ескимос се бях опаковал )) добре, че поне сутрин от гараж я вадя иначе на тия -5 градуса неми се мисли :С
                    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                    Comment


                    • #25
                      Аз снощи като спусках Петрохан и температурата падна на 80 гр. и си помислих , че съм за термостат , но след това като я настъпих пак стигна 90.Днес за първи път качвах Петрохан и не ми са се включвали перките, а съм го качил за 15мин.(настъпвах я здраво).Повече от 92 гр. не е качвала , а температурата на вън беше 3гр.
                      АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                      http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                      Comment


                      • #26
                        напълно нормално положение на термостата.не се притесняваи въобще.нормално поведение на колата

                        Comment


                        • #27
                          най-сетне дойде лятото и при мен със Vernet
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 17:56.

                          Comment


                          • #28
                            Да попитам и аз дали съм за смяна на термостат... От както паднаха температурите, перката на вентилатора не ми се е включила нито веднъж! Едвам стига до 90 градуса след 45 минути каране в задръстването и след това, нарочно оставих колата да работи на празен ход още 5-6 минути, но така и не се включи перката. В момента в който тръгнах отново, температурата веднага падна на 70-80. Освен това при подаване на газ на празен ход, и рязко отпускане на газта ,смъква оборотите, двигателя като започна да тресе и да мени ниските обороти. От 3000 пада на 1000 после рязко на 900 и ги вдига пак на 950. Това не го прави всеки път но ми се случва напоследък и до като чистя снега от колата. Тя работи видимо на смукач и мени обороти. Когато я карам няма никакви проблеми. Възможно ли е да е температурен датчик, който подава грешна информация към ламб сондата и така да се объркват нещата? Вчера пък от Златните мостове до Околовръстното едвам качи над 50 градуса и парното изобщо не духаше. Дори да е било -10 - 12 градуса, все ми се струва, че би трябвало да загрее доста по-бързо. За термостата ли съм или е нормално със загряването при Алфите да е така?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от villa11 Покажи съобщение
                              Да попитам и аз дали съм за смяна на термостат... От както паднаха температурите, перката на вентилатора не ми се е включила нито веднъж! Едвам стига до 90 градуса след 45 минути каране в задръстването и след това, нарочно оставих колата да работи на празен ход още 5-6 минути, но така и не се включи перката. В момента в който тръгнах отново, температурата веднага падна на 70-80. Освен това при подаване на газ на празен ход, и рязко отпускане на газта ,смъква оборотите, двигателя като започна да тресе и да мени ниските обороти. От 3000 пада на 1000 после рязко на 900 и ги вдига пак на 950. Това не го прави всеки път но ми се случва напоследък и до като чистя снега от колата. Тя работи видимо на смукач и мени обороти. Когато я карам няма никакви проблеми. Възможно ли е да е температурен датчик, който подава грешна информация към ламб сондата и така да се объркват нещата? Вчера пък от Златните мостове до Околовръстното едвам качи над 50 градуса и парното изобщо не духаше. Дори да е било -10 - 12 градуса, все ми се струва, че би трябвало да загрее доста по-бързо. За термостата ли съм или е нормално със загряването при Алфите да е така?
                              всичко си е наред така са си щото са италиянки и там е горещо
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #30
                                Не е баш наред ма барем да беше казал ква е тая кола
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X